lovets sysselsättning

Underbart gött med jullov är det! Ibland är det så gött att inte göra något vettigt utan bara göra det man vill :D
Och julen är ju ätandets högtid, så därför passar jag på att äta av allt gott jag kan hitta hemma, vilket resulterar i att man mår lite sådär men det botar man genast med att äta mer godis och dricka te och julmust.

En av mina viktigaste sysselsättningar nu under juldagarna har varit photoshop. Har installerat photoshop 8 på datorn nu, det är ett så oerhört bra program att man inte kan leva utan det.
Jag håller på att illustrera som det så fint heter i photoshop. Det är rätt pilligt och svårt och tar lång tid men är rätt kul. Här kommer en bild jag håller på att göra. Men det är långt kvar, i alla fall om man vill att den ska se någolunda proffsig ut. :D


Kommentarer
Postat av: julia

haha :D Nejdå de e ju skitsnyggt ;p Speciellt du!!

2009-12-31 @ 18:27:35
URL: http://sekundvisaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0