Morsing Morsing

Gomorrron här kommer glada hälsningar från en morgonpigg och aktiv bloggare haaha.

Hitta en rolig lista på min  syrras blogg som ja också tänkte göra :D

Favoriter:
Färg: blått, svart, rosa, rött, grått.. nåt sånt
Mat: Pizza och hemgjorda köttbullar!
artist: Bon Jovi, eller Elvis Presley.. kan inte välja.
Film: 2012, the day after tomorrow, a walk to remember, Bourne, 10 things I hate about you... listan kan göras lång..
Bok: twilight e nog dom bästa, kanske systrar i jeans också
Sport: Segla, skidor, volleyboll, klättra och kolla på skidskytte!
Årstid: Sommar, fast en kall vinter är inte dåligt det heller!
Veckodag: Eeh, lördag?
Glassmak: Glass är gott!
Tid på dygnet: beror på vad jag gör, men sådär kl 22 brukar jag bli pigg :P

För tillfället:

Humör: Glad å förväntansfull hihi, (jag känner mej alltid så stolt när jag lyckas gå upp tidigt och jag och S ska till göteborg :)
Smak: choklad, sitter i sängen och käkar choklad..
Kläder: det jag sov i.
Bakgrund: Här kommer den (Skrivbordbakgrund hehe)

Nagellack: nej
Tid: 09:12
Omgivning: mitt rum
Irritationsobjekt: att jag inte har så mycket pengar kvar på mitt kort :O

Första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: No idea
smeknamn: har för mej att min syster kalla mej "Elle" eller något. :D 
Husdjur: kanin
Piercing: nej, om man inte räknar hål i öronen
Musik: när jag lärde mig vissla haha.
Bil: vet inte men den klart snyggaste bilen, var en röd ferrari jag fick av pappa, skitsnygg var den! Den finns fortfarande men min brosha har kvaddat den lite..

Senaste:
Mat: en chokladbit
Dryck: te, självklart ;)
Biltur: från torp i fredags.
Spelad låt: Linkin Park - Leave Out All The Rest.
TV-program: hmm kolla fem minuter på klassisk sprint igår.

Har du någonsin:
Brutit mot lagen: Ummm, jupp xD
Blivit arresterad: nej
Varit med på TV: Inte vad jag har sett. 

Nej tack:

Kläder:
nej tack till denna!

Mat: blodpuddig och fiskbullar
Musik: Lady Gaga, Brithey Spears och annan fjollmusik :P (Men det är vad jag tycker)
Glömde säga dansband och orgelmusik!!
Dryck: Getmjölk
Personlighetsdrag: Folk som tror att de är mycket bättre än alla andra.

Saker:
Du gjorde igår kväll: Film, rita, äta choklad, lyssna på Musik
Du kan höra just nu: Musik ur mina hörlurar,...and your voice was all I heard, so I get what I deserve.. dunn dunn dunn... 
Du inte kan leva utan: Spotify <3
Du gör när du har tråkigt: Lyssnar på musik, ÄTER, spelar på datan, spela piano typ så..

Person:
Du kan berätta allt för: Sorry alla fina vänner men det är jag själv :P
Du tycker om: Alla underbara människor jag känner, familj å vänner typ..
Du inte gillar: De finns ju en del hehe, känner ni mej så vet ni nog några :P

2 val:
Kaffe eller te: Hmm får nog säga te eftersom jag för tillfället är helt fast i det.
Vår eller höst: vår, hösten suger ju mer än något annat här i livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0