Reza åker ut

Ja, som ni säkert vet, i alla fall om ni följer idol så åkte Reza ut igår. Det var rätt tråkigt, hade hellre sett att Mariette åkte, fast alla fem är ju verkligen jättebra så det var egentligen ingen jag ville skulle åka ut hehe.
Kvällens stora chock kom när de sa att Erik hängde löst, haha det hade jag verkligen inte trott.
Bäst igår var nog Calle, eller Tove, eller Erik jag kan inte bestämma mig, men bästa låten var i alla fall Bon Jovis Always som Erik sjöng. Det var verkligen på tiden att han sjöng en Bon Jovi-låt! Det passar han som ett "smäck" för att använda Lailas utryck.

Idol är riktigt bra i år, och sen är det verkligen underbart när de zoomar in på några hysteriskt gråtande och skrikande fjortisungar, det gör att det hela blir ännu bättre! NOT haha psykfall.
Hoppas det går bra för Reza nu efter idol också :)

Kommentarer
Postat av: sofie

tack! snygg blogg du har :>

2009-11-22 @ 21:11:48
URL: http://edowan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0