Snart Helg

Snart är det helg, bara två lektioner att kämpa sig igenom först ;)
Visserligen kommer jag behöva råplugga hela helgen för jag har asmycket att göra just nu känns det som men lite softa ska vi nog hinna med också, volleyboll, idol och nån film ska ja i alla fall prioritera haha. :)
Just det glömde Flash Forward, det måste jag se!
Det har bara gått tre avsnitt eller något men man är redan helt fast hehe.

Liten kort beskrivning vad det handlar om:
Det börjar som en helt vanlig dag och allt är frid och fröjd men plötsligt förlorar hela jordens befolkning medvetandet i 2 min och 17 sekunder. Under tiden får alla se vad som kommer hända dem om exakt 6 månader.
De försöker sen få reda på vad eller vilka som ligger bakom blackouten, medans de alla närmar sig det öde de fått en skymt av. Kommer det de såg att inträffa eller kan man förhindra det? Frågorna är många men svaren är inte enkla.
Riktigt bra och spännande är den, har ni inte sett något avsnitt än så gör det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0