Vad ska man göra?

Usch jag kan inte sova, känner mej inte ens trött. Imorgon kommer jag att vara skittrött och det kommer bli en dag då det ända jag vill är att komma hem till min säng, men nu är det lixom försent att göra något åt det så det är väl bara att acceptera att det inte går att ändra på, denna måndag kommer liksom de flesta måndagar bli en hemsk dag. Tack och lov att jag slutar halv tre iaf.
Så nu är frågan, vad ska jag göra nu? Jag funderar på följande alternativ:
  • Kolla på ett avsnitt av Gossip Girl
  • Läsa
  • Kolla på något annat meningslöst typ YouTube
  • Gå upp och käka något
  • Lyssna på musik (det gör jag redan i och försäg)
  • Spela något nördigt spel
  • Försöka sova fastän det kommer att ta några timmar
  • Oroa mig för morgondagen
Det lutar nog åt nummer 6 tror jag hehe. Det sista jag ska göra är att oroa mig för morgondagen, det är ändå meningslöst haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0