skola

Jag måste säga att ja trivs skitbra på ÖP, å våran klass e grym! :D Men det är ändå lite orka med skola å alla läxor å sånt, men de funkar väl ändå.. Men en sak kommer ta död på mej, psykologin :O Finns det något meningslösare å slösa bort skoltid med?! Jag fattar inte ens varför vi läser de, ja trodde inte man gjorde på natur. Men det finns väl nån fin mening med psykologin också. Vi kan ta ett exempel från en lektion, det kanske ligger något fint nedlagt i detta:
"Ja, nu ska vi diskutera och reflektera över två saker, var sitter själen och var sitter i psyket? ( Eller det kanske va samma sak, fatta aldrig riktigt)
Hihi hoppas ja får G i detta ämne :O
Vi får ta muntra upp oss med denna grymma låten! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, come on Ellen! Det är kul, det är inte bara sånt där flum utan massa intressanta saker också! Inte så svårt, iaf inte A och B som jag har läst.

2009-09-16 @ 09:20:01
URL: http://lindahallmanblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

före och efter bilder från min bröstoperation ligger nu uppe på min blogg.

http://martina86.blogg.se



kika gärna in

2009-09-16 @ 09:43:50
Postat av: Anonym

jaha de va ju intressant martina :p

2009-09-18 @ 12:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0