Choklad

Vad gör man när man är så trött att man nästan somnar när man sitter och käkar efter skolan. Jo man kan ju sova en stund eller så kan man plugga för man vet att det är det man borde. Eller så kan man sätta sig bland alla täcken i sängen och sitta och göra något meningslöst vid datorn och proppa i sig choklad. Det var det bästa alternativet tyckte jag, så nu sitter jag här och mår lite smått illa av all choklad. Men man lever ju bara en gång så man får ju passa på!
Fast jag måste erkänna att jag har lite dåligt samvete för att jag inte gjort något nyttigt på två veckor. Inte ens åkt skidor. Detta är illa får nog ta och göra det snart för fortsätter jag så här kommer jag nog gå upp många kilon haha.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ny header!! (Y)

2010-02-11 @ 18:50:33
URL: http://juliahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0