The hangover - försök till en recension

Eftersom jag lovade Julia att göra en recension ska jag nu försöka. Julia fyller för övrigt år idag så ett stort GRATTIS till henne!!

The Hangover, eller Baksmällan som det heter på svenska var som sagt väldigt rolig (enligt mitt tycke).
Fyra män, varav en är lite efterbliven, har en svensexa på ett hotell i Vegas. Men nästa morgon vaknar de upp, och ingen minns någonting om vad de gjorde kvällen innan. Dessutom är brudgummen försvunnen. De tre återstående börjar försöka ta reda på vad som egentligen hände, och efter hand får det reda på mer och mer om vad de troligen gjorde förra kvällen.

Filmen är rätt skruvad och full med små överraskningar och skämt, vissa mindre bra, men de flesta riktigt roliga, man kan inte låta bli att skratta högt! Som ni ser i föregående inlägg, är det ungefär så jag känner efter att ha tittat på den, (alltså HAHAHAHAHAHAHA) så jag kan verkligen rekommendera er att se den om ni inte redan gjort det. Hoppas ni får en sådan positiv upplevelse som jag fick ;)

Kommentarer
Postat av: kicki

haha vi får se på den sen när ja kommer hem då ;)

2010-02-16 @ 18:52:13
URL: http://kickisfoton.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0