Cause you had a bad day...

Hade världens pissdag igår, den började lovande men sen gick allt bara åt...... ja ni fattar :P
Bland annat så krångla det med individuella valen och efter att de två kurser jag helst ville läsa blev strukna och de andra på något konstigt sätt inte räknats visste jag inte riktigt vad jag skulle välja och kunna få. Men det ordna sig idag, fanns några platser över på Ensamble A så jag bestämde spontant att jag skulle ta de, så hoppas nu det blir bra :D
Får du också sådan riktig skitdag så har jag den ultimata spellistan för dig! Ta gärna en titt: -------> WhenShitHappensListen


Kommentarer
Postat av: Mira

Svar: Det förstår jag ;) haha skoja :) Men jag hade riktigt tur att jag hittade dem! har inte sett några såna i Sverige. Hon som sålde dem bor i/på Malaysia, haha.

2010-03-30 @ 20:53:01
URL: http://mira.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv; haha vackert va ;D

2010-04-02 @ 12:04:39
URL: http://juliahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0