Grattis till Anna!

Härligt! Anna Bergendahl vann Melodifestivalen! Grattis! Detta är seriöst första gången jag har kollat som någon låt som jag gillat vunnit, så jag känner mig rätt glad åt det och hånskrattar åt alla som är sura och tycker att fel låt vann. :P Salem Al Fakir tyckte jag också var riktigt bra, så härligt att han kom på en hedrande andraplats. Annars var det ingen annan låt jag tyckte var särskilt bra. Men ska ändå passa på att hylla Ola lite. Respekt till han ändå, han sjunger bra och han är ju skåning, han pratar ju för gött asså! :D



Kommentarer
Postat av: Kickis Foton

Ola eller Salem skulle vunnit! men PISSA PÅ ANNA!!!

2010-03-14 @ 09:16:16
URL: http://kickisfoton.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0