New moon - Nu har även jag sett filmen

Skulle sett New Moon när den gick på bio men det blev inte så, så ända tills nu har jag sett fram emot att se den. För nu har jag sett den, och jag måste säga att jag blev besviken. Jag älskade verkligen den första filmen och böckerna är riktigt bra, så jag förväntade mig att den andra filmen skulle vara nästan lika bra som den första. Men jag hade tyvärr fel, den magiska stämningen som jag tyckte fanns i Twilight, fanns inte alls i New Moon. Det kändes istället mer som en uppvisning av bara överkroppar och snygga personer. Den är också rätt seg. Men hur dålig som helst var den inte, medelmåttig.

Bäst: När Bella hoppar ner från en klippa, och när de är i Italien. Gillar Alice och hennes Posche!


Sämst: Scenen där Bella sitter och tittar ut genom fönstret och månaderna går. Egentligen inte så dålig scen kanske om det inte vore för låten, det är seriöst den värsta låt jag hört! Värre än en orgelpsalm! Om ni ändå vill se så kolla på klippet nedan.



Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Ja visst e han! Mycket snyggare än orlando blom ;o

2010-03-12 @ 15:25:05
URL: http://juliahallman.blogg.se/
Postat av: Agnes

Haha à visst suger den låten xD

2010-03-13 @ 08:32:52
Postat av: julia

vaaa? jag älskar de scenerna, och låten är underbar!

haha, smaken kan verkligen vara olika! fast det är väl tur det ;)

2010-03-24 @ 11:34:25
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0